Via onderstaande button kunt u Live meekijken met de Video uitzending. Let op: Streaming kan een minuut achterlopen, mogelijk begint dienst dus ongeveer 1 minuut later dan aangegeven tijd.

Youtube LiveStream

************************************************************************

U kunt de kerkdienst LIVE meeluisteren (alleen geluid). Klik hieronder op de afspeelknop

Player

De uitzendingen worden gehouden gedurende de reguliere diensttijden.

************************************************************************

Herhalingen:

Morgendienst Avonddienst

Opname Archief

U kunt de opgenomen diensten van het afgelopen halfjaar beluisteren, via deze link:

Opname Archief

De laatste opnamen staan direct na uitzending in het archief.

Kerkradio aanvragen
Bent u niet in het bezit van een internetaansluiting en wilt u toch van deze mogelijkheid gebruik maken neem dan a.u.b. contact op met uw wijkouderling. De Hervormde Gemeente stelt dan een Lukas internetkerkradio tegen een redelijke vergoeding beschikbaar. De handleiding voor deze ontvanger met de lokale kanaal-lijst kunt u hier opvragen.

Financiële bijdrage
Als u wilt bijdragen in de kosten van de kerktelefoon, dan kunt u uw gift overmaken naar IBAN NL72RABO0310306221 t.n.v. Fonds kerktelefoon. Zo kunnen we deze service blijven bieden.

Opname kerkdiensten & meeluisteren
De kerkdiensten kunt u meeluisteren en terugluisteren via onze eigen website. Heeft u geen beschikking over internet, dan kunt u via een Lukas-radio de diensten meeluisteren. Ook een tijdelijke aansluiting is mogelijk. Het is ook mogelijk om een CD van een bepaalde dienst te kopen. Informatie hierover kunt u opvragen bij de diaconie.

Voor overige vragen over deze kerkradio via internet, kunt u contact opnemen met Corné de Leeuw van Weenen.